Vaadates Taavi selle aasta listi, tekkis tahtmine enda oma ka kokku panna. Ei hakka pingerida tekitama,  vaid panen lihtsalt kirja need, mida selle aasta uuest kraamist tarbisin. Siiski on esimene koht raudselt kindel.

 Taavi - räpp?





Ariel Pink's Haunted Graffiti - Mature Themes



                                         File:Ariel Pink's Haunted Graffiti - Mature Themes.jpg




Deftones – Koi No Yokan

 File:Deftones – Koi No Yokan.jpg





Twelve Foot Ninja - Silent Machine

 


Vahest juhtub isegi seda, et keegi peale minu omab ka arvestatavat muusikamaitset, mitte nagu Taavi, kes kuulab räppi. :) Soovitas mulle Ants-Rasmus Tartu kõige kõvema räpimehe sünnipäeval, aitäh Sulle! Kusjuures plaadi nimilugu, mis minu kõrvu kõige esimesena jõudis, on plaadil üks nõrgemaid. 
Pean endale ikka aegajalt meelde tuletama, et mulle meeldib muusika, kuna mingil põhjusel suudetakse üldpilt ära rikkuda mingite tobedate kostüümide või üldise lähenemisega. Sama probleem oli mul ka järgmise rühmitusega.



22 - Flux

 





Selle albumi ilmumise hetkeks olin ma sellest juba peaaegu tüdinenud!? Tegu oli varasemalt ilmunud kraami remasteriga, lisatud ka 2 teost, mida algsel Fluxil ei olnud ja kaotatud 1. Üle pika aja läks miski mulle nii korda, et hankisin selle endale reaalsel cd plaadil, lisaväärtusena ka stuudio live dvd.  See on ka selle aasta kõige olulisem sündmus muusikas ja vaieldamatult number üks. Näitab, et vana hea kitarr-bass-trumm-vokaal süsteem ei ole veel ennast ammendanud. Natuke tehakse muidugi elektroonikaga sohki.

Ma ei välista, et ma midagi olulist ära unustasin. Kui meenub, lisan.

Comments

t said…
kuulasin seda laigna sonimist kaks korda läbi praegu - ja kurat mind võtaks, aga see sobiks täiesti ideaalselt Death Gripsi plaadiarvustuseks-kommentaariks:D

"Inimene on tunnetus, hing, vaim. Aga kui on tümps ja näts,siis ei ole enam inimest". IT'S DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!!!