Atsi 2012
5. Killer Mike - R.A.P Music
Erinevalt El-P enda albumist, mida ma veidi allpool hiljem lahti seletan, oli see album täiesti positiivne üllatus. Tugev produktsioon ja vihaselt laetud lüürika suutsid R.A.P Musicu aasta esiviisikusse mahutada.
4. Blockhead - Interludes After Midnight
Blockheadilt ei osanudki midagi väga oodata, arvestades et tema iga järgmine album peale 2004 aasta debüüti oli kerge pettumus. Ilmselt võttis kriitikat kuulda, sest Interludes After Midnight kombineerib Music by Cavelighti depressiivse saundi 8 aastaga kogutud skillsidega ning lõpp-produkt on äärmiselt meeldiv. Kahjuks on enamustele see album täiesti kõrvadest mööda läinud.
3. Electric Guest - Mondo
Üsnagi tundmatu duo sai Danger Mouse’i abiga anda välja oma debüütalbumi mis kummalisel kombel on paljude radarilt kõrvale jäänud. YouTube'is on küll omajagu vaatamisi, aga ise ma peale ühe Garnier Fructise reklaami polegi nagu nende lugusid mujal väga kuulnud. Müstika.
2. Norah Jones - Little Broken Hearts
Järjekordne Danger Mouse’i produktsioon, kuid seekord veidi tuntuma nimega. Norah Jones sai hakkama üsnagi suure stiili restardiga mis küll veidi vanemaid austajaid pettis, aga ausaltöeldes polegi peale Come Away With Me’d midagi nii väga üllatavalt head talt välja tulnud.
1. Aesop Rock - Skelethon
Leian, et tegemist on Aesopi kõige tugevama väljalaskega siiamaani. Kui alguses oli tegemist lihtsalt mehega, kes oskas nii mõnegi pea segaseks oma lüürikaga ajada, on aru saada, et nüüdseks on tegemist ka äärmiselt tugeva produtsendiga. On kuulda, et oma koostöödes Blockheadi ja El-P’ga on ta nii üht-teist muusika loomisel omastanud ja oma väljundi leidnud.
Pettumused
Järgmised kolm asja ei ole mitte sugugi halvad albumid, kuid ootused olid ehk liiga kõrgele aetud ning lõpp-produkt ei olnud lihtsalt see mida kogu haip lubas.El-P - Cancer 4 Cure
Ma ei oskagi öelda mis siin valesti läks. Võibolla on liialt rõhutatud Jamie “kiiksu” kui varasemalt on see tal kuidagi naturaalselt välja kukkunud. Mis seal ikka, jään ootama järgmist weareallgoingtoburninhellmegamixxi millelt peaks C4C’ilt välja või pooleli jäetud asju kuulama saama.
Ei, seda ei ole ametlikult announcitud, aga loota ju võib. Ja miss kurat sai sellest magusast Matt Sweeney kitarrisoolost!?
The Mars Volta - Noctourniquet
Ehk on lihtsalt tegemist veiniga millel peab seisma laskma ning ootama kuni ühel hetkel lööb ka see album mind niimoodi rusikaga näkku, et ma ei suuda kuulamist lõpetada. Who knows.
Jack White - Blunderbuss
Seda listi tehes avastasin, et polegi 2012. aastal väga palju muusikat avastanud mis on ka hiljem külge jäänud. Niimoodi tagantjärgi mõeldes oli ehk 2011 isegi veidi etem: The Black Keys, James Blake, Ben Howard, Pretty Lights Musicu gängi riliissid, TV on the Radio, The Roots jne.
Ei tea, eks näis mis mis see aasta toob.
Comments
püüdsin just pisut mõelda, et mida sellelt aastalt oodata. kahjuks pole nagu hetkel mingeid jõhkraid verstaposte silmapiirel ja sellist ülendavat ootusärevust, nagu vanasti ühe või teise plaadi tõttu ikka olla tavatses.
ainus, mis üldse eesootavatest kohe pähe torkas, on uus Danny Brown, selle kohta on sõna väljas, et seal sisaldab ägedaid biite ja "less dick-sucking jokes" :) tuju teeb igatahes kindlasti heaks.
nagu see videogi: http://www.youtube.com/watch?v=C9tQ1tDxO_U :)
eks igast pudidadi on veel, aga nagu ütlesin, unetuid öid mingit plaati oodates praegu ei veeda (kahjuks)
See Danny Brown tundus päris killer isegi. Ma XXX'i ei suutnud väga süveneda, aga ehk peab teise kuulamise veel andma.
See Aesopi ja Kimya Dawsoni asi mis sa Mihkli pool lasid tundub ka päris doup olevat.
XXX on ülikiller, kuula kindlasti
aktiviseerun varsti...